Ofte stilte spørsmål


Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på:
+47 21 52 52 57
okern@studiojobbsprek.no

1. GENRELLE SPØRSMÅL
2. OM MEDLEMSKAPET
3. BEDRIFT
__________________________________________________________________________________

1. GENRELLE SPØRSMÅL

Hvordan melder jeg meg eller mine barn/ungdom på gruppetime eller i aktivitetsparken?
I app og timeplan på nettsiden booker du som er foresatt på egne barn på gruppetimer, eller i Rampsprek, gjennom din egen profil. Dvs du booker timen for barnet ditt med ditt (foresatt) sitt navn. Du kan booke flere timer med samme navn. Du vil til enhver tid se hvilken timer du har booket under "mine bookinger" i appen".

Medlemskort og adgang
Vi har en egen app som er ditt adgangskort med Bluetooth til inngangsgatene våre.
Her finner du også informasjon om treningstilbud, timeplan, booking av PT klipp og massasje.

Oppbevaring og skap
I fellesområdet har vi ekspress skap som du kan benytte dersom du ikke skal i garderobene.
Både skap i garderober og i fellesområdet kan du benytte hvilket som helst kort, kredittkort/ansattkort ect for å låse opp og igjen skapet.
Regler for bruk av garderober og fasiliteter tilpasset aldersgrupper
Vi setter pris på at våre medlemmer benytter tildelte områder som er tilrettelagt pr aldersgruppe.
Dette er for at vi til enhver tid opprettholder høy standard på våre servicetilbud og fasiliteter for alle våre medlemmer.

- Garderobene skal kun skal benyttes av voksne medlemmer, inkludert ungdom 15-17 år som trener på egenhånd.
- Barn/ungdom som er på gruppetimer må komme ferdig skiftet og har toalettene og ekspress skap i loungen til fri disposisjon.
- Barn som skal i Rampesprek aktivitetspark har egne skap ved inngangen til Rampesprek.
- Foreldre med baby og barnevogn benytter vårt HC toalett ved Yogasalen, hvor vi har stellebord, nyvaskede kluter m.m.
- Barn under 11 år må trene/oppholde seg i Rampesprek aktivitetspark eller i loungeområdet med foreldre.
- Du kan ikke ta med barn under 11 år på PT-timer eller inn i egentreningsområdet.

Parkering
Du får 2 timer gratis parkering når du trener hos oss! Gratis parkering i 2 timer gjelder hele parkeringshuset (M1 og M2) og utenfor Radisson Red. Det er en begrensning på 20 kjøretøy samtidig i tidsperioden 0600-1630. Fra 1630 har vi 40 parkeringer.

Når du ankommer resepsjonen registrerer du skiltnummeret på vår IPad så starter tiden automatisk. Innkjøring via Lørenfaret 1, Økern Portal parkeringshus. Kjør inn første porten til høyre i (2M) og følg skilt mot Telia sine kontorer. Gå ned trappen til 1. etasje til inngangen vår. Les mer om Økern P-hus her!

Det er medlemmets eget ansvar å syte for at parkering blir registrert på iPad-en og at Europark automatisk belaster all parkering over 2 timer på bilens skiltnummer!

Du trenger ikke lade for å benytte ladeplassene - alle kan bruke disse.
Ta kontakt med resepsjonen dersom du ikke finner frem +47 21 52 52 57

WIFI
Tilgang til nett for medlemmer: okern guest
Krever ikke passord.

Har dere badstu?

Nei, men vi har delikate garderober og mulighet for massasje og behandlinger.

Gjenglemt
Ta kontakt med resepsjonen for gjenglemt!

Kleskode
Shorts, tights, singlet, T-skjorte, innesko eller slippers.
Utesko settes på skostativ, husk å ta på skoposer ved ankomst.
Barn må bruke innesko eller sokker.
Det er ok med sokker ved markløft/knebøy/yoga, men ikke barføtt.
Medlemmer kan ha bar mage/treningsoverdel i hot yoga timer.

Spørsmål om Aktivitetspark
Vennligst se vår side om aktivitetspark HER!

Øvrig om utstyr
- Strikker/motstandsbånd er til utlåns i resepsjonen og annet små utstyr er i skap med speil ved styrkesirkel podiumet.
- Damestenger er tynne sorte og veier 15kg.
- Herrestenger er i sølv og veier 20kg.
- Vi har små vekstskiver, 2kg (blå) som skal henge på rack i egentreningsområdet.

Løpebane på taket
Løpebanens lengde: 120m.
Den tilhører Økern Portal og er åpen for alle,

Har dere tilbud for studenter?
Vi har egne ungdomsmedlemskap, men ikke studentrabatt.

Kan jeg trene på Aker Brygge når jeg har medlemskap på Økern Portal?
Ja! Du betaler kun mellomlegget til medlemskap på Aker Brygge for å trene på begge senter.
Vennligst ta kontakt med resepsjonen for mer informasjon.

Kan jeg trene på Økern Portal når jeg har medlemskap på Aker Brygge?
Ja, vennligst ta kontakt med resepsjonen for mer informasjon.

__________________________________________________________________________________

2.OM MEDLEMSKAPET

Administrasjon & Betaling

Betaling går forskuddsvis via vårt medlemssystem BRP.
Du kan betale med både kort og avtalegiro.
Logg inn med din registrerte e-postadresse og passord.
Spørsmål som gjelder betaling rettes til resepsjonen: okern@studiojobbsprek.no

Medlemsavgift
1. januar trekkes medlemsavgiften for inneværende måned, altså januar.
Ved avtalegiro vil trekket gå den 20.januar for februar.
Dersom medlemsavgiften av ulike årsaker ikke blir innbetalt, vil vi gjøre to nye forsøk de to påfølgende virkedagene. Uteblir medlemsavgiften fortsatt, stenges medlemskapet for inngang etter 3. varsel om utestående betaling. Dersom innbetalingen av betalingspåminnelsen ikke har blitt registrert på forfallsdatoen, vil du motta varsel.
Studio Jobbsprek anmoder alle medlemmer å betale i tide for å unngå utestengelse fra senteret.
Husk at det er ditt ansvar at vi til enhver tid har din korrekte adresse.


Jeg har fått advarsel på at jeg ikke møtte opp til gruppetimen
Du trenger ikke å gjøre noe spesielt annet enn å passe på å møte opp til timen eller avbestille i tide. Dersom dette gjentar seg tre ganger på under 30 dager, vil vi se oss nødt til å gi deg karantene.
Denne ordningen har vi slik at våre medlemmer av hensyn til andre medlemmer passer på å komme til bestilt time eller avbestille ved behov. Dette for å frigi plass til andre medlemmer.
Les mer om våre bookingregler her!

Kan jeg fryse medlemskapet mitt?
Du kan fryse medlemskapet ditt uten gyldig dokumentasjon i 3 mnd per år som koster 99,- / mnd.
Med gyldig dokumentasjon fryser vi medlemskapet gratis i inntil 12 mnd av gangen.

Hvordan melder jeg meg inn?

Du kan melde deg inn enten via nettsiden, appen vår, pr telefon eller ved oppmøte i resepsjonen.
Har dere bindingstid på medlemskapene deres? Du kan velge mellom 12 måneder binding eller ingen bindingstid. Ingen bindingstid har 1 måneds oppsigelsestid som gjelder fra den første til den siste datoen i måneden. Det vil si at når du sier opp i inneværende måned, løper medlemskapet ut neste måned.

Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt? 
Medlemskapet kan avsluttes ved skriftlig henvendelse til resepsjonen. 
Stoppdato kan tidligst være ut kommende måned da vi har 1 måneds oppsigelsestid på medlemskap uten binding.
__________________________________________________________________________________

3.BEDRIFT

Hvem kan inngå en bedriftsavtale med Studio Jobbsprek?

Alle bedrifter som ønsker å tilby trening til sine ansatte kan inngå en avtale med oss. Om du er leder eller ansatt kan du ta kontakt med oss på okern@studiojobbsprek.no eller pr +47 21 52 52 57 så tar vi kontakt med dere. En slik avtale kan ikke opprettes på web, man må henvende seg til senteret. 

Vi har endret fakturaadresse, hva gjør vi?
Kontakt oss i god tid før endringen trår i kraft så vi får oppdatert informasjonen i datasystemet. 

Hvordan fryse et medlemskap til en ansatt?
Frys av medlemskap kan kun utføres av den ansatte.
Se informasjon om frys under “Mitt medlemskap”.

Vi vil si opp medlemskapet til en ansatt. Hvordan går vi fram?
Bedrifter har kun tilgang til å overføre ansatte fra bedriftsavtale til privat medlemskap, ikke til å si opp medlemskapet. Ta kontakt med resepsjonen eller kontaktpersonen din hos oss.
Det er kun den ansatte selv som har tilgang til å avslutte sitt medlemskap 

Kjøp medlemskap

BLI MEDLEM